TERMENI ȘI CONDIȚII

1. CINE SUNTEM NOI?

Site-ul matildamirabela.ro este deținut de către Societatea Comercială Matilda Mirabela S.R.L., numită în continuare Vânzător, societate comercială înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Mureș sub nr. J 26/1951/2021, CUI45327020. Telefon: 0743435297, adresa de email: matildamirabela@gmail.com
Ne rezervăm drepturile de a modifica termenii și condițiile fără o notificare prealabilă în acest sens. În cazul în care nu sunteți de acord cu termenii și condițiile acestui site, vă rugăm să părăsiți de îndată acest website.

Imaginile de pe acest website sunt cu titlu de prezentare, în realitate putând exista mici diferențe de nuanță sau alte elemente. Datorită faptului că există un stoc foarte mare de produse pe care le comercializăm, uneori nu vom avea timp să actualizăm produsul în timp util, în cazul în care alte stocuri de marfă sunt recepționate în depozit. Astfel că ne putem confrunta cu situația în care un produs să mai existe în magazinul nostru online, dar el să nu mai existe în depozit.

Cu toată dorința și efortul nostru de a actualiza permanent magazinul online matilamirabela.ro, nu vom putea menține acuratețea în proporție de 100%. Societatea Comercială Matilda Mirabela S.R.L., își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de redactare, lipsă de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil. Aceste erori nu obligă S.C. Matilda Mirabela S.R.L. la nicio acțiune. Însă pentru fiecare comandă plasată, înainte de a vă fi trimis coletul, veți fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii și pentru alte detalii. De fiecare dată când veți avea probleme cu comanda plasată ne puteți contacta telefonic pentru a o remedia. Încercăm toate problemele să le soluționăm pe cale amiabilă, fiind foarte receptivi la problemele dumneavoastră.

2. DESPRE PLASAREA COMENZII ȘI A REGULILOR GENERALE PRIVIND FOLOSIREA MAGAZINULUI ONLINE matilamirabela.ro

Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au cel puțin 18 ani. Pentru plasarea unei comenzi trebuie să furnizați numele dumneavoastră, numărul de telefon și o adresă de domiciliu în România în vederea expedierii și facturării.

3. LIVRAREA ȘI PLATA TRANSPORTULUI:

Livrarea produselor se face folosind firme de curierat rapid, oriunde pe teritoriul României, costul transportului fiind suportat de către Cumpărător. Cumpărătorul alege plata la destinație, iar pe lângă contravaloarea Transportului va achita și valoarea costului Rambursului = acea valoare percepută de către firma de curierat pentru a aduce suma de bani de la Cumpărător la Vânzătorul matildamirabela.ro pentru produsul comandat. Plata produselor comandate se poate face doar la primirea coletului prin folosirea sistemului ramburs (plata către reprezentantul firmei de curierat). Deocamdată nu avem servicii de plată online. Odată cu plasarea comenzii, cumpărătorul se declară de acord cu costurile de Transport și Ramburs. Prețul transportului este aproximativ 20 lei.

4. POLITICA DE SCHIMB / RETUR PRODUS

Matildamirabela.ro dorește să își mulțumească și să satisfacă dorințele și nevoile tuturor clienților în proporție de 100%. Această dorință însă uneori este greu de atins și cu siguranță vor exista clienți care vor dori să restituie sau să schimbe produsele cumpărate de la noi. În acest sens, dorim să venim în sprijinul acelora din voi care, pentru un motiv sau altul, doresc să schimbe/returneze produsele pe care le-au comandat.

De la noi produsele pleacă după un control calitativ maxim. De asemenea, la fiecare comandă plasată veți primi un telefon de confirmare a comenzii și indicații speciale pentru a fi convinși că trimitem mărimea potrivită pentru fetița dumneavoastră din articolul pe care l-ați comandat. Dar dacă totuși produsul pe care l-ați primit nu corespunde așteptărilor dumneavoastră sau nu se potrivește cu mărimea fetiței, vă asigurăm schimbul cu un alt articol în cel mai scurt timp posibil, cu o mărime potrivită. În cazul în care nu mai există pe stoc mărimea potrivită fetiței dumneavoastră, dacă sunteți de acord, veți alege un alt articol potrivit sau veți primi suma plătită pentru articolul comandat și returnat în 14 zile de la primirea și verificarea calității returului. Condițiile schimbului/returului sunt următoarele: produsul să nu fi fost purtat, deteriorat, spălat.

Schimbul sau returnarea produsului sunt posibile în maxim 14 zile de la data primirii coletului, în ambalajul original. Condițiile acceptării returului sunt: produsul să fie în aceeaşi stare în care a fost primit, să nu fi fost purtat, deteriorat sau spălat. Ne rezervăm dreptul de a refuza un produs care nu mai poate fi revândut ca nou.

Costul transportului inițial nu se returnează decât dacă produsul pe care l-ați primit nu corespunde comenzii dumneavoastră (comandă greșită, defect al produsului).

Rambursarea fondurilor se face în maxim 10 zile de la primirea returului, prin transfer bancar, după verificarea calității produsului.

În cazul schimbului sau returului (mărime nepotrivită), costul este suportat de client. Acesta va fi achitat curierului. În cazul unui defect de fabricație, costul transportului este suportat de SC MATILDA MIRABELA S.R.L.

ATENȚIE! PRODUSELE FOLOSITE NU SE SCHIMBĂ ȘI NICI NU SE RETURNEAZĂ

Cea mai rapida varianta:

1. Ne sunați sau trimiteți un mesaj pe whatsapp la Tel. 0743435297 în care veți specifica:

• Numele sau numărul comenzii, ce produse doriți pentru înlocuire. În cel mai scurt timp posibil vom procesa un nou colet pentru dumneavoastră.
• Contul bancar în care vom returna banii în cazul returului, după primirea și verificarea coletului.
• Completați formularul de schimb/retur.

2. Sau scrieți-ne pe adresa de email: matildamirabela@gmail.com

5. COMUNICĂRI:

Comunicările, inclusiv notificările, cererile, reclamațiile, între dvs. și Matilda Mirabela S.R.L., vor fi făcute în principal pe cale electronică prin e-mail la adresa de email contact@matildamirabela.ro sau la telefon: 0743435297 sau pe whatsapp la același număr. Prin accesarea site-ului și prin plasarea Comenzilor, sunteți de acord cu acest mijloc electronic de comunicare și recunoașteți că acordul, notificările, informațiile și alte comunicări pe care Matilda Mirabela S.R.L.vi le furnizează în format electronic, respectă orice cerință legală conform căreia astfel de comunicări să fie făcute în scris și prezentate pe suport durabil.

De asemenea, sunteți de acord:
– să nu copiați, reproduceți sau republicați imaginile de pe acest site;
– să nu deteriorați, să nu perturbați sau să nu compromiteți securitatea oricărei părți a acestui site, a conținutului acestuia sau a oricărei rețele sau software conexe.

6. PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR

Conform articolului 17 din OG 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață:

„Este interzis oricărui comerciant să ofere sau să vândă produse în pierdere, cu excepția situațiilor prevăzute la art. 16 lit. a) – c), e) – i), precum și în cazul produselor aflate în pachete de servicii. Prin vânzare în pierdere, iar în sensul prezentei ordonanțe, se înțelege orice vânzare la un preț egal sau inferior costului de achiziție, astfel cum acesta este definit în reglementările legale în vigoare”.

În situația în care apar pe site produse la preț derizoriu sau 0, Matilda Mirabela S.R.L., își rezervă dreptul de a informa clientul în vederea anulării comenzii.

În cazul în care doriți să faceți o reclamație despre noi, trimiteți un email la adresa: matildamirabela@gmail.com oferind detalii complete, inclusiv data achiziționării și numărul de referință al comenzii, poze dacă este cazul, numele, adresa completă și datele de contact. Vă vom trimite răspunsul / soluția oficială, prin e-mail, în termen de 30 de zile (lucrătoare) de la primirea reclamației dvs.

În cazul în care nu sunteți mulțumit de propunerea noastră, puteți să vă adresați în continuare plângerile:
– pe platforma ONLINE DE SOLUȚIONARE A LITIGIILOR (platforma ODR elaborată de Comisia Europeană în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și Directiva 2009/22 / CE) la http://ec.europa.eu/odr.
– Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Mureș, adresa: Târgu Mureș, str. Livezeni nr. 7, cod 540472, telefon: 0265/254.625, email: reclamatii.mures@anpc.ro .

Ce este Soluționarea Alternativă a Litigiilor (ADR)?

Este o procedură pentru soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți fără a fi sesizată instanța de judecată. Aceasta implică utilizarea unui organism ADR, care este imparțial și care utilizează tehnici de soluționare a litigiilor care pot include medierea, arbitrajul sau metodele mixte. În conformitate cu legislația europeană, ADR poate fi utilizată pentru orice litigiu care rezultă dintr-un contract între un comerciant și consumator, dacă produsul a fost cumpărat online sau offline sau dacă dvs. și clientul locuiți în aceeași țară sau în diferite țări ale UE.

Acești Termeni și Condiții sunt guvernați și interpretați în conformitate cu legislația română. Cu toate acestea, în conformitate cu articolul 6 alineatul (2) din Regulamentul Roma I (Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale) beneficiați, de asemenea, de protecția acordată de legislația națională care nu poate fi derogată prin contract. Orice litigiu sau discrepanță care rezultă din aplicarea sau interpretarea acestor Termeni și condiții, inclusiv Termenii și Condițiile de Vânzare, care nu pot fi soluționate în mod amiabil, vor fi soluționate de instanțele românești din Târgu Mureș. Cu toate acestea, în cazul în care această alegere de jurisdicție nu este pe placul dvs. din cauza unei distanțe considerabile față de locația dvs., această clauză poate fi renegociată. Nu puteți să transmiteți sau să subcontractați niciunul dintre drepturile sau obligațiile dvs. în conformitate cu acești Termeni și Condiții niciunei terțe părți decât cu consimțământul nostru scris. Putem transmite, transfera sau subcontracta oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre conform acestor Termeni și Condiții unei terțe părți la discreția noastră, cu condiția ca această terță parte să asigure același nivel de garanție și răspundere față de dvs. Nicio relaxare sau întârziere a noastră în exercitarea vreunui drept sau remediere în conformitate cu acești Termeni și Condiții nu va acționa ca renunțare la acest drept sau remediere sau ne va afecta capacitatea de a exercita ulterior acest drept sau de a remedia acest lucru. Orice renunțare trebuie să fie agreată de noi în scris.

În cazul în care oricare dintre acești Termeni și Condiții este considerat ilegal, invalid sau inaplicabil de către orice instanță competentă, restul celorlalți Termeni și Condiții vor rămâne aplicabili și în vigoare. Recomandăm citirea cu atenție a acestora.

Accesul/vizitarea acestui website de către dumneavoastră se supune Termenilor și condițiilor de utilizare, și implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea, reprezentând înțelegerea dintre părți.

7. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Matilamirabela.ro este un Operator al datelor cu caracter personal transmise de către dumneavoastră. Vânzătorul are obligația ca datele personale ale Cumpărătorului să nu fie difuzate către terți. Cumpărătorului îi sunt garantate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Cumpărătorul își dă acordul ca datele sale cu caracter personal să fie stocate și prelucrate de vânzător în următoarele scopuri:
– pentru prelucrarea comenzii;
– pentru livrarea produselor dorite;
– pentru evaluarea produselor și serviciilor oferite de către noi;
– pentru administrarea site-ului;
– pentru o îmbunătățire a site-ului;
– pentru a vă oferi posibilitatea de a participa la concursuri și de a primi promoții.

8. DURATA STOCĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de către persoane angajate prin contract de muncă. Drepturile și obligațiile persoanelor care prelucrează datele vor fi detaliate în fișa postului pentru fiecare dintre acestea. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi transmise și altor companii cu care ne aflam în relații de parteneriat ( de ex. firma de curierat), dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora și numai în scopurile menționate în acest document. În cazuri speciale, la cererea legală a autorităților vom avea obligația să dezvăluim informațiile dumneavoastră cu caracter personal.

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE:

Informațiile dumneavoastră cu caracter personal vor fi stocate atât timp cât ni se cere prin lege. Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar pentru a vă putea oferi serviciile noastre. În cazul în care doriți să vă ștergem datele sau să le anonimizăm, ne puteți trimite un email la adresa: matildamirabela@gmail.com

Potrivit articolului 4 al regulamentului general privind protecția datelor, ,,date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (,,persoana vizată”). O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. ,,Prelucrarea” datelor cu caracter personal înseamnă orice operațiune sau serie de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automatizate sau neautomatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea. „Restricționarea prelucrării” înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea viitoare a acestora. „Pseudonimizare” înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informații suplimentare, cu condiția ca aceste informații suplimentare să fie stocate separat și să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică și organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile. „Sistem de evidență a datelor” înseamnă orice set structurat de date cu caracter personal accesibile conform unor criterii specifice, fie ele centralizate, descentralizate sau repartizate după criterii funcționale sau geografice. „Operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern. „Persoană împuternicită de operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului. „Destinatar” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță. Cu toate acestea, autoritățile publice cărora li se pot comunica date cu caracter personal în cadrul unei anumite anchete în conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari. Prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile în materie de protecție a datelor, în conformitate cu scopurile prelucrării. „Parte terță” înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal. Prin „Consimțământ” al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate. „Încălcarea securității datelor cu caracter personal” înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea. „Autoritate de supraveghere” înseamnă o autoritate publică independentă instituită de un stat membru în temeiul articolului 51. Art. 4 Principiile legate de prelucrarea datelor personale sunt: principiul legalității, echității și transparenței față de persoana vizată („legalitate, echitate și transparență”). Strângerea datelor personale trebuie să fie în limita necesarului. Informațiile sunt colectate în mod legal și obiectiv. Prin principiul reducerii la minimum a datelor precum și a limitării legate de scopuri și de stocare, datele personale nu trebuie folosite în scopuri diferite de cele pentru care au fost strânse cu excepția consimțământului persoanei sau în cazurile explicit prevăzute de lege. Datele personale trebuie stocate pentru o perioadă nu mai lungă de necesarul în scopurile pentru care sunt prelucrate datele personale. Prin principiul exactității, datele personale trebuie să fie precise, exacte, complete și actualizate, în măsura în care acest lucru este necesar în scopurile în care acestea sunt prelucrate. Prin principiul integrității și confidențialității, datele personale trebuie prelucrate într-o modalitate care să garanteze nivelul potrivit de siguranță a datelor personale, inclusiv protecție împotriva prelucrării nepermise sau nelegale și împotriva pierderii întâmplătoare, distrugerii sau deteriorării, fiind aplicate măsuri potrivite tehnice sau organizatorice.

Datele se prelucrează pe baza art. 6, alin. 1 litera b) din GDPR cu scopul de a exercita contractul din distanță încheiat între Societatea și un utilizator în sensul Directivei 2011/83 / UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor, de modificare a Directivei 93/13 / SE a Consiliului și a Directivei 1999/44 / SE a Parlamentului European și a Consiliului și de abrogare a Directivei 85/577 / SE a Consiliului și a Directivei 97/7/ SE a Parlamentului European și a Consiliului scopul de a încheia același contract.

9. COOKIES

Un „cookie” este un mic fișier text pe care un site îl plasează pe calculatorul sau pe dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl accesați. Modulele cookie originale sunt instalate de site-ul pe care îl vizitați. Ele pot fi citite doar de site-ul respectiv. În plus, site-urile utilizează uneori servicii externe, care își plasează propriile cookie-uri – acestea sunt modulele cookie de la terți. Cookie-urile persistente sunt modulele cookie salvate pe calculatorul dumneavoastră care, spre deosebire de cookie-urile de sesiune, nu se șterg automat atunci când închideți browserul. De fiecare dată când vizitați site-ul societății noastre, veți fi invitat să acceptați sau să refuzați cookie-urile. Scopul este de a permite site-ului să vă rețină preferințele (cum ar fi numele de utilizator, limba etc.) pentru o anumită perioadă de timp. Astfel, nu trebuie să reintroduceți aceste date atunci când navigați pe site în timpul aceleiași vizite. Cookie-urile pot fi utilizate, de asemenea, pentru a crea statistici anonimizate cu privire la experiența de navigare pe site-urile noastre. Aceste module cookie sunt create de noi și numai noi le putem citi.

Categoriile principale ale cookie-urilor pot fi împărțite în următoarele categorii principale:

După emitentul lor:
– Cookies primare – acestea sunt emise de site-ul pe care l-ați accesat. Scopul lor principal este de a permite site-ului pe care îl vizitați să-și memoreze preferințele. Terță parte – acestea sunt module cookie care sunt setate de un alt site decât cel pe care vă aflați. Dacă vizitați un site web și un operator separat stabilește un cookie prin acel site, acesta ar fi un cookie terță parte.

După persistența lor:
– Cookie-uri pentru sesiuni – aceste cookie-uri sunt utilizate în timpul unei sesiuni de browser și vor expira după ce îl închideți. Acestea sunt folosite în scopuri cum ar fi amintirea a ceea ce ați pus în coșul dvs. de cumpărături în timp ce navigați în jurul unui site web.
– Cookie-uri permanente – aceste module cookie sunt stocate pe un dispozitiv între sesiunile de browser. Acest lucru vă permite să vă amintiți preferințele sau acțiunile pe un site-ului web (sau, în unele cazuri, pe site-uri diferite). Acestea servesc mai multor scopuri, inclusiv amintirea preferințelor și opțiunilor utilizatorilor atunci când utilizează un site sau pentru a viza publicitatea
– Cookie-uri necesare – aceste cookie-uri fac site-ul nostru utilizabil prin furnizarea de funcții care vă vor permite să faceți cumpărături (navigare în pagină, adăugarea de produse în coș etc.) Site-ul nostru nu poate funcționa corespunzător fără acestea, de aceea acesta este singurul tip de cookie-uri pentru care nu avem nevoie de consimțământul dvs.
– Cookie-urile de publicitate (marketing) ne permit să personalizăm anunțurile noastre pentru dvs. Prin afișarea publicității relevante pentru interesul dumneavoastră și istoricul cumpărăturilor. Mai multe detalii despre cookie-uri puteți găsi pe site-ul https://ec.europa.eu/info/cookies_ro .